اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳

داوران علیه مربیان و بازیکنان ملی سوت نمی زنند

داوران علیه مربیان و بازیکنان ملی سوت نمی زنند
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی که باید می بردیم را از ما گرفتند و داوران اجازه ندادند برنده شویم.
۱۹:۴۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

زمان حسینی پس از شکست مقابل تیم بسکتبال مهرام در ثانیه‌های پایانی اظهار داشت: در جریان بازی ما هیچ اعتراضی به داور نداشتیم و سعی کردم بازی را کنترل کنم و اما اتفاقات آخر بازی را به هواداران واگذار می‌کنم که قضاوت کنند. مهرام تیم بزرگی است و خوب بازی کرد و ما هم خوب بودیم. آمده بودیم که بازی را ببریم، اما دیگر به این موضوع عادت کرده ایم که داوران علیه بازیکنان و مربیان ملی سوت نمی‌زنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاقاتی است که در بسکتبال ما رخ می‌دهد. مگر نوع خطاها متفاوت است که برای آنها نمی‌زنند؟ ما در چند بازی گذشته در ثانیه های آخر بازی را باختیم که آن هم به خاطر اشتباهات داوری بود. در بازی امروز من بازیکن خودم را تشویق میکنم، اما متأسفانه  داور به من خطای فنی می دهد.

سرمربی شهرداری گرگان تاکید کرد: بازی خوبی انجام دادیم و افتخار می‌کنم که 10 بازیکن بومی دارم و بدون خارجی بازی می‌کنیم. اگر می خواهیم بسکتبال در این کشور بماند باید رئیس آینده فدراسیون به شهرستانها توجه کند. اگر مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود متوجه خواهید شد که بسکتبال ما چقدر نابود بوده است و نتیجه آن را در دیدار با عراق دیدیم. هرچه لیگ ما پویا تر باشد و اینکه فقط به چهار تیم متمول توجه نکنیم تیم ملی هم قدرتمند تر خواهد بود. نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند لیگ ما پبشرفت کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین